Baráti körben, családi körben, legjobb a Gazdakörben! Mi mindent megteszünk, hogy ez a szlogen, valóban igaz legyen! Jöjjön el hozzánk, tegyen próbára minket és reméljük, hamarosan Ön is vendéglőnk fényét emeli majd!
"Amelyik pincér nem tud mosolyogni, jobban tette volna, ha vendégnek születik. " (Gundel Károly)
Ezt gondolják a tulajdonosok, a vendéglátásról:
Egy jó étterem több mint a hely, ahol elfogyaszthatjuk ételünket. Hangulata, a kiszolgálás minősége és még milliónyi apró dolog nagyban befolyásolja az étel ízét, a betérő vendég elégedettségét és jókedvét. A vendéglátósnak kötelessége mindenre figyelni, nem lehet más célja, mint hogy a lehető legtöbbet hozza ki az étteremből, hiszen mi lehet fontosabb, mint a vendég elégedettsége?
Az elégedett vendég eleinte csak egyszer-kétszer, majd rendszeresen visszajár és idővel szerves része lesz az étteremnek, ő is hozzájárul az étterem hangulatához, ezért törzsvendégnek lenni kiváltság és nagy felelősség. Nem szabad azonban elfeledkezni azokról sem, akik hirtelenjében, éhségük csillapításáért térnek be hozzánk, hiszen minden ajtónyitás az újabb törzsvendég ígéretével kecsegtet. Ha az üres gyomorral, esetleg rosszkedvvel érkező vendég jóllakottan, vidáman és elégedetten távozik, nos ennél nagyobb öröm nem is érheti az igazi étteremtulajdonost!
· Vendéglőnkben elsősorban készpénzzel tud fizetni, de nem haragszunk meg, ha bankkártyát hoz magával, vagy étkezési utalványt (Ticket Restaurant, Sodexho, Chéque déjeuner).
· Amennyiben ismerőseit, barátait meg szeretné lepni egy ebéddel, vagy vacsorával, úgy előre meghatározott összegű GAZDAKÖR AJÁNDÉKKÁRTYÁT tud vendéglőnkben vásárolni.
· Elvitel esetén 10% kedvezményt adunk az árainkból.
· Az árváltozás jogát fenntartjuk, de ezeket megpróbáljuk rögtön javítani oldalunkon.
Technikai kérdések |
Üzlet |
Adataim
|